raktározás és

csomagkezelés

Raktári szolgáltatásaink főbb elemei

Jelenleg 2 raktárral dolgozunk. Az egyik raktárunk Magyarországon, a másik pedig Szlovákiában található. A magyar raktárunk a román határ közvetlen közelében található, jellemzően kézzel mozgatható árukat kezel. Szlovákiai raktárunk szintén a határon van (magyar-szlovák határ). Itt található a központi raktárunk is, ahol jellemzően nagyobb mennyiségű, palettás árut tárolunk és itt is van egy kézzel mozgatható árukat kezelő raktárunk.   

Palettás és kézzel mozgatható áruk kezelése tárolása

Raktáraink jelemzően a kézzel mozgatható áruk kezelésére van berendezkedve, de szlovákiai egyik raktárunk palettás árukat is tud fogadni, kezelni. A magyar raktárunk saját tulajdonú, míg a szlovák raktárunk bérelt. Mindkét raktár megfelelő áruvédelmet biztosít.

Minőségellenőrzés

Romlandó áruk esetén fontos, hogy lejárt szavatosságú termék ne kerüljön feladásra. Munkatársaink folyamatosan figyelik a termékek lejárati dátumát és jelzik ügyfelünk felé a lejárat közeledtét, illetve a lejárat tényét. A lejárt szavatosságú termékek megsemmisítését nem vállaljuk, azt igény szerint megadott címre szállíttatjuk / szállítjuk.

l

Leltározás igény szerinti időszakonként

Munkatársaink precíz munkát végeznek. Szoftverünk automatikusan rögzíti a kimenő áruk fajtáját és mennyiségét a DPD futár csomagfelvételének pillanatában és a visszaérkező áruk is automatikusan készletre kerülnek a visszáru szkennelésének pillanatában. Kezeljük a sérült árukat is, de ennek ellenére előfordulhatnak emberi hibák, amik kiderítése és korrigálása számunkra fontos. Ennek érdekében előre meghatározott időközönként (jellemzően havonta) leltárt készítünk. A leltár rögzítésekor szoftverünk automatikusan könyveli a hiányokat és többleteket.

Csomagolás

A szoftverünkbe beérkező rendelések alapján munkatársaink összeállítják a csomagot és -amennyiben erre igény van- a kapcsolódó számlát is nyomtatják és csomagolják.

Marketingeszközök csomagolása, ragasztása

A megrendelt áruk csomagolásán kívül lehetőség van arra is, hogy ügyfelünk vagy annak valamely marketing partnere szórólapjait, kuponjait vagy egyéb marketing eszközeit a csomagba tegyük, vagy esetleg a csomagolást ellásuk valamilyen ragasztható matricával (pl. a visszautasítás számát csökkentő megoldással vagy nemzetközi szállításnál a célország zászlójának matricájával vagy csak egy smile-val). 

Sérült és selejt áruk kezelése

A visszautasított vagy kézbesíthetetlen csomagok visszakerülnek a raktárba. Egyes visszárus csomagok cérültek lehetnek (esetleges futármunka közben bekövetkező hibák vagy balesetek miatt), illetve ritkán előfordul az is, hogy a csomag sérülése olyan mértékű, hogy az áru is sérül vagy részben hiányzik. A sérült vagy hiányos csomagok áruit dokumentáljuk és könyveljük a szoftverben. Munkatársaink hibájából adódó leltárhiányért vagy árusérülésért 100% felelősséget vállalunk, a DPD hibájából keletkező károkat a DPD biztosítója téríti meg. Az ezzel kapcsolatos kárigény bejelentést és egyéb ügyéntézést 100%-ban mi bonyolítjuk le. 

Z

Áruátadás futárnak

Mindkét raktárunkhoz napi szinten érkezik a DPD futár felvenni az aznapi feladásra összekészített csomagokat. Az átadás tételesen történik, aminek tényét ügyfeleink mobiljukon is ellenőrizhetik. (Szoftverünkben folyamatosan nyomon követhető minden csomag státusza és teljes csomagtörténete.)

Visszáru átvétel futártól

A címzettek által visszautasított vagy egyéb okból kézbesíthetetlen csomagok visszakerülnek a raktárba. A csomagokat a DPD futár szállítja vissza naponta. A futártól minden visszáru átvétel tételesen történik. A sérült vagy hiányos csomagokról fényképfelvétel és jegyzőkönyv készül, melyek a szoftverben is rögzítésre kerülnek.

Rendeléskorrekció

Az általunk nyújtott szolgáltatások teljes folyamata alatt arra törekszünk, hogy automatizáljuk, amit lehet. Ezzel a céllal kapcsoljuk össze az ügyfelünk rendelést rögzítő szoftverét (pl.: webshop) a csomagkezelő szoftverünkkel, így  rendelések automatikusan megjelennek a csomagolást végző munkatársainknál, amiből gombnyomásra elkészítik a csomagcímkéket. Előfordulhat, hogy 1-1 rendelés adatain módosítani kell, például változik a cím vagy a telefonszám, esetleg a rendelt áru összetétele, mennyisége. Ez esetben lehetőség van manuálisan újra rögzíteni a rendelést. Ezt munkatársaink igény szerint elvégzik.

Raktári és csomagkezelő szolgáltatásaink folyamatosan bővülnek a jelenleg is meglévő odafigyelés és precizitás mellett.  Magyarországi forgalomba szánt termékeket saját tulajdonú raktárban tároljuk, már-már lakhatási körülmények között. Munkatársaink lelkiismeretesen és odafigyeléssel kezelik a termékeket és ez így marad a jövőben is! Csak annyi árut kezelünk egy raktárban, amennyivel munkatársaink a minőségi árukezelés elvárásainak meg tudnak felelni. 

Szeretné, hogy Önnek is könnyebb legyen a csomagokkal való ügyintézés? 

Keressen fel bennünket!

A raktári munka sok esetben egy “lenézett” munka, pedig az ott dolgozó emberek kulcsfontosságú szerepet töltenek be az értékesítési folyamatban. Az áruk biztonságos kezelése és tárolása, a csomagok időben és pontosan történő elkészítése vagy a visszáruk megfelelő kezelése jelentős összeggel növelhetik vagy -hanyag munka esetén- csökkenthetik a vállalkozás bevételét.

A GBI KFT idén (2020-ban) lett 20 éves. Cégünk az elmúlt 20 évben folyamatosan működött és számos üzleti területen végzett sikeres építő / bevezető tevékenységet.

Minden jog fenntartva! GBI KFT 2000-2020

Pin It on Pinterest

Share This