CSOMAGKEZELŐ ONLINE

SZOFTVER

Szoftverünk főbb funkciói

Összefoglaló statisztika

Grafikonok segítségével tekinthetők át a főbb számadatok (HUF és %-os arány kijelzéssel), mint a sikeres kiszállítás, visszáru, nyitott kiszállítás, nyitott visszáru, kártérített, felvett, de még szállításra nem került csomagok adatai tetszés szerin választott időintervallumban.

Rendelések feltöltése manuálisan

Lehetőség van a DPD Weblabel rendszeréből exportált állományok manuális betöltésére arra az esetre, ha a rendelések nem a mi szoftverünkbe érkeznének, hanem a DPD rendszerébe (API-n).

API rendelések kezelése

A rendelést rögzítő szoftverből (pl: webáruház) a mi szoftverünkbe automatikusan beérkező rendelések csomagfeladásait lehet itt elindítani (csomagszám generálás és címkenyomtatás céllal). A csomagcímkék egy gombnyomásra PDF-ben készülnek el és azonnal nyomtathatók.  

Készletlista

Itt lehet a készletet listázni. A szoftver nem csak az aktuális “polcon” lévő készletet mutatja, hanem azt is, hogy mennyi lesz a készlet, ha a visszautasított csomagok megérkeznek a raktárba. Ez az információ a készletgazdálkodást segíti nagyban elő, főleg az ún. forrórendeléses kereskedőkénél, ahol a visszáru 20-50% között mozoghat. A készletlista nem csak a készletet (leltárt) mutatja, hanem a készletmozgásokat is, beszállítás, kiszállítás, eladás, visszáru és leltáreltérések opcióval, valamint mindezek adott keresőszóra (akár termék cikkszámra, névre) történő szűkítésével. Az így elkészített listák exportálhatók, így más szoftverben is feldolgozhatók.

Kézi csomaglétrehozás

Egy funkció arra az esetre, ha valamely automatikusan szoftverünkbe kerülő adat módosítást igényelne, vagy egy csomagot újból fel kellene adni a címzettnek. A vevő adatainak rögzítése után gombnyomásra elkészíthető a címke.

b

Export listák készítése

A szoftverünknek talán ez a leggyakrabban használt része. Itt szinte minden listázható, ami a csomagok mozgásával kapcsolatos adott időszakra, csomagszámra vagy referencia számra vonatkoztatva, a rögzítés dátumát, csomagfelvétel dátumát vagy a teljesítés dátumát alapul véve, így listázhatók: Sikeres kiszállítás; Visszáru; Igazolt visszáru; Nyitott szállítás; Nyitott visszáru; Létrehozva; Felvéve; Ismeretlen; Kártérítve; … illetve opcionálisan kérhető a listák DPD státuszokkal történő letöltése is. Innen nyomtatható továbbá már létrehozott csomagcímkék is, illetve innen exportálhatók a beállított szűrési szempontok alapján elkészített listák.

Admin felület

Minden szoftverünk mellé van egy ún. vezérlő felület, ami lehetővé teszi, hogy új jogosultságokat osszunk ki a szoftver használatához. A szoftverben kétféle alapjogosultság létezik, az egyik az admin felhasználó, a másik a látogató. A látogatói státusz egyszerűsített bejelentkezéssel tud belépni a szoftverbe egy 4 számjegyből álló PIN-kód segítségével. Ez hasznos lehet a mobilon statisztikát elemző munkatársnak vagy a raktárban dolgozóknak is, mert nem kell bonyolult felhasználónév-jelszó párosokat megjegyezniük. A látogatói státusszal rendelkezőknek igény szerint lehet a szoftver funkcióit engedélyezni vagy tiltani. 

Gyűjtőcsomag

Ez a funkció azt a célt szolgálja, hogy export esetén olcsóbbá tehessük a szállítást azzal, hogy egy nagyobb dobozba tesszük a címzetteknek szánt kisebb dobozokat. Az ún. konszolidált szállítás előnye, hogy egy nagy dobozért kifizetett export díj jelentősen olcsóbb, mintha a benne lévő mondjuk 60 kisebb dobozt exportálnánk. Szoftverünknek ez a megoldása rendkívüli módon megkönnyíti az export csomagok összeállítását, vonalkód olvasó és egy mérleg segítségével összesítőt készít a címzett ország DPD-je részére, majd amikor a csomagok a magyar DPD felveszi raktárunkból, automatikusan emailben értesíti az azt fogadó ország megfelelő HUB-ját (nemzetközi érkeztető depó), akik így egy nappal a csomag érkezése előtt tudják, hogy érkezik a csomagunk.

Visszáru igazolás

Ennek segítségével lehet a futár által visszahozott (elutasított vagy címhiba miatt a feladóhoz visszajuttatott) csomagokat “villámgyorsan” rögzíteni, igazolttá tenni, azaz igazolni azt, hogy azt a raktár valóban átvette. Az így vonalkód leolvasóval szkennelt csomagokban lévő termékek a szkenneléskor visszakerülnek a “polcra”, nem kell azokat kézzel ismét készletre venni. 

Készlet

Ebben a menüben lehet a készletmozgásokat manuálisan korrigálni, így itt lehet áru bevételezést csinálni vagy épp raktárról kiszállítást könyvelni, de itt lehet rögzíteni a leltár mennyiségét is (rögzítve az épp aktuális készletet, ami alapján a szoftver könyveli a hiányokat és többleteket).

Visszárumenedzsment

Ezzel a megoldással 3,3 millió forintot mentettünk meg egy ügyfelünknek már a tesztelés első hónapjában!

Szoftverünk legújabb szolgáltatása lehetővé tette egy ügyfelünk részére, hogy a havonta átlagosan 10 millió forint körüli visszáruját jelentősen csökkentse. Az új megoldásunknak köszönhetően ügyfelünk ügyfélszolgálata “azonnal” értesítést kapott a szoftverben, amikor a futár bejelölte, hogy a csomagok visszáruba lettek jelölve, így lehetőség volt arra, hogy a címzetteket felhívják és megtudják a visszáru okát, majd visszafordítsák a csomagot a címzetthez.

A szoftverben számos lehetőség van a visszárus csomagok menedzselésére és arra, hogy a visszáruba jelölt csomag végül mégis kiszállításra kerüljön. A teljes folyamatról statisztikák készülnek, ezzel is segítve a még jobb eredmény elérését és a visszárumenedzsment fejlesztését.

A visszáru akár 50-70%-ka is megmenthető! (*Ezzel kapcsolatos kiegészítő szolgáltatásokról érdeklődjön munkatársainknál.) 

A szoftvert folyamatosan fejlesztjük saját és ügyfeleink igényei szerint. Célunk, hogy minél több emberi munkafolyamatot automatizáljunk vagy tegyünk egyszerűbbé a technika adta lehetőségek segítségével. 

Szeretné, hogy Önnek is könnyebb legyen a csomagokkal való ügyintézés? 

Keressen fel bennünket!

Ezt a szoftvert saját munkánk megkönnyítésére fejlesztettük. A szoftver létrejötte előtt excel táblázatokkal bajlódtunk és rengeteg időnk kárba veszett, feleslegesen. A szoftver jelenlegi verziója sok órányi fejlesztési munka eredménye, de közel 10 munkatársunk munkáját teszi minden nap sokkal könnyebbé. Ha úgy gondolja, hogy az Ön vállalkozásában is elkellene egy ilyen megoldás, keressen fel bennünket, és megosztjuk Önnel tapasztalatainkat.

A szoftver demó verziója az alábbi gombra kattintva érhető el. A bejelentkezési adatokat emailben küldjük ki az érdeklődőknek.

A GBI KFT idén (2020-ban) lett 20 éves. Cégünk az elmúlt 20 évben folyamatosan működött és számos üzleti területen végzett sikeres építő / bevezető tevékenységet.

Minden jog fenntartva! GBI KFT 2000-2020

Pin It on Pinterest

Share This